سرپرست فدراسیون ترای اتلون گفت: اصفهان در تمامی رشته‌های ورزشی یکی از قطب‌های اصلی کشور است.

سرپرست فدراسیون ترای اتلون گفت: اصفهان در تمامی رشته‌های ورزشی یکی از قطب‌های اصلی کشور است و استعداد‌های بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

 احمد نامنی،در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ترای‌اتلون استان اصفهان افزود: امیدوارم با ظرفیت‌های خوبی که در اصفهان وجود دارد، شاهد فعالیت بهتری باشیم.

او در خصوص اقدامات انجام شده در فدراسیون ترای‌اتلون گفت: بیش از ۲۰ هیات استانی به صورت سرپرستی اداره می‌شد که بسیاری از آن‌ها هم بلاتکلیف بودند، اساس‌نامه جدید، آیین‌نامه و کمیسیونی وجود نداشت، بیشتر توان خود را گذاشتیم تا فدراسیون از نظر ساختار شکل مناسب خود را پیدا کند.

سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما این است که در آینده‌ای نزدیک مسابقات قهرمانی کشور در همه رده‌های سنی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شود.

او  با بیان این که برگزاری اردو‌های ملی و اعزام به رویداد‌های بین‌المللی از دیگر اقدامات مدنظر است، خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌فنی فدراسیون را در برنامه داریم تا کار فنی به افراد فنی سپرده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه مجمع انتخابات گفت: تعداد آرای کسب شده از طرف آقای صباغی نشان از این موضوع دارد که اعتماد خوبی میان او و اعضای هیات وجود دارد، این اعتماد یک وظیفه سنگین را نیز به او تحمیل خواهد کرد.

جواد محمدی افزود: اعضای منتخب تجربیات خوبی در رشته‌های مربوط به هیات سه‌گانه دارند، فدراسیون ترای‌اتلون و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حمایت خواهند کرد تا کار به بهترین شکل ممکن پیش برود.

او تصریح کرد: ورزش سه‌گانه شامل رشته‌های دوچرخه‌سواری، شنا و دو و میدانی می‌شود، هر سه رشته از رشته‌های ریشه‌دار، پایه و مادر هستند که افتخارات زیادی را برای استان اصفهان کسب کردند و آینده خوبی را برای هیات سه‌گانه استان متصور هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.