معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

ملت ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم سازمانی است

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: کشور‌هایی نظیر آمریکا، سوئد و فرانسه فریاد حقوق بشر سر می‌دهند جمهوری اسلامی ایران همواره در کانون حملات گروه‌های تروریستی بوده است.

دهادی طباطبایی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: در طلیعه این هفته باید گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای عزیز را در جنایت فراموش‌نشدنی آمریکا در حمله ناجوانمردانه به هواپیمای ایرباس ایران در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ که بعد‌ها با اهدای مدال افتخار به فرمانده ناو وینسنس همراه شد؛ همان فردی که در روز روشن و بدون اخطار قبلی با شلیک چند فروند موشک، ۲۹۰ سرنشین هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را با هدف فشار به کشور عزیزمان برای پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به شهادت رساند و سرتاسر این روایت، نشان از آن دارد که ادعا‌های آمریکا در حوزه حقوق بشر، پوچ‌ترین ادعای تاریخ است.

او افزود: دیگر نشان بارز برای این ادعای پوچ، حمایت مستمر آمریکایی‌ها از سازمان منافقین است؛ یک جریان تروریستی که دست ناپاکش به خون بیش از ۱۷ هزار شهید از اقشار و آحاد مختلف مردم ایران آلوده است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای استان تهران که در ۶ تیر ۱۳۹۴ انجام شد، ادامه داد: مقام معظم رهبری دراین‌باره می‌گویند «از هفتم تا دوازدهم تیر شما ببینید چقدر ترور، قتل‌عام و کشتار انجام شده است. چقدر زن، کودک، عالِم و سیاستمدار به‌وسیله عوامل آمریکا آماج این جنایت‌ها قرار گرفتند. اگر طرّاح این حوادث هم سرویس‌های امنیتی آمریکا و غرب نبودند، حداقل کمک‌کننده و تشویق‌کننده بودند. این دشمن‌ها را بشناسیم. به تعبیر بعضی دوستان، خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام کنیم، زیرا جنگ رسانه‌ای که جبهه غرب به رهبری آمریکا علیه ملت ایران در سال گذشته به بهانه عدم رعایت حقوق بشر و حقوق زنان راه انداخت، امروز گریبان‌گیر خودشان به‌ویژه در فرانسه شده و انتقادات فعالان مستقل و آزاده جهان در حوزه رسانه و دلسوزان واقعی حقوق بشر را در پی داشته است.»

طباطبایی بیان کرد: در جهانی که قرآن‌سوزی و هتک حرمت به کلام الهی و مقدسات بیش از ۱.۵ میلیارد نفر از مردم مسلمان جهان را که مصداق بارز توهین به بشریت است، آزادی و حقوق بشر می‌نامند، کشور‌هایی نظیر آمریکا، سوئد، فرانسه و دیگر رژیم‌های منحط غربی فریاد حقوق بشر سر می‌دهند و این در شرایطی است که جمهوری اسلامی ایران در عمر ۴۵ ساله خود، متحمل بیشترین خسارت‌ها از سوی گروه‌های تروریستی تحت حمایت این دولت‌ها بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.