مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه اجتماعی جوانان گفت: نقش گروه‌های مردمی در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثر گذار است و مشارکت‌های مردمی می‌تواند هزینه‌های اجرای برنامه‌های اجتماعی را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه اجتماعی جوانان در اولین اجلاس سراسری شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت تشکل‌ها و سمن‌های جوانان که به میزبانی استان یزد برگزار شد نقش گروه‌های مردمی را در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثر گذار دانست و اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی می‌تواند هزینه‌های اجرای برنامه‌های اجتماعی را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

او یکی از مهمترین مسائل در جامعه امروز را مسئله ازدواج و جوانی جمعیت دانست و افزود: در سال‌های اخیر در این حوزه فعالیت‌هایی مختلفی انجام شده است که تشکیل شبکه ازدواج و جوانی جمعیت تشکل‌ها و سمن‌های جوانان یکی از این اقدامات است. 

متقی فر در خصوص نحوه عملکر این شبکه افزود: شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت باید بصورت تخصصی فعالیت خود را انجام دهد و این اجلاس که با حضور اساتید این حوزه برگزار شده است می‌توان در تعیین برنامه‌ها و همچنین خط و مشی‌های شبکه نقش موثری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.