آماده سازی ۱۲۰ غرفه برای برپایی جشن عید غدیر در خرم‌آباد

دبیر جشن عید غدیر لرستان گفت: ۱۲۰ غرفه برای برپایی جشن عید غدیر خم و پذیرایی از عموم مردم در خرم‌آباد آماده شده است.

مسلم رضایی دبیر جشن عید غدیر لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در اسفند ماه سال گذشته ستاد مردمی جشن عید غدیر تشکیل و جلساتی بصورت ماهانه برای بررسی نقاط مختلف استان برگزار شد.

او گفت: ۳۰۰ نفر مجموعا برای خدمت در این غرفه‌ها در سامانه پیامکی اعلام حضور کردند و ۱۰ محور خدماتی از جمله اطعام، پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، خانواده و ترویج فرزند آوری، بانوان همچنین برنامه‌های هنری و فرهنگی تعریف شده است.

 دبیر جشن عید غدیر لرستان با بیان اینکه جشن بزرگ عید غدیر از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در بلوار شورای خرم آباد به طول سه کیلومتر دایر است بیان کرد: پارکینگ جهاد کشاورزی، مصلی الغدیر، مجموعه پادگان ۰۷ همچنین خیابان سی متری امیرکبیر ظرفیت مناسبی برای خودروی مهمانان می‌باشد.

او گفت: جشن بزرگ عید غدیر امسال با مشارکت گروه‌های مردمی، هیات‌های مذهبی و مواکب در شهر‌های مختلف استان لرستان برگزار خواهد شد که در حاشیه آن نیز جایگاه‌های ویژه مربوط به مسایل جهاد تبیین، پاسخ به شبهات دینی و دیگر برنامه‌های فرهنگی لحاظ شده است.

به گفته رضایی پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۲۰ برنامه برگزار و بیش ۳۱۵ هزار وعده غذا همزمان با روز عید غدیر خم در لرستان توزیع شود.

 

برچسب ها: عید غدیر ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.