رئیس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان امور اداری و استخدامی کشور از جذب پنج هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال خبر داد.

علیرضا علیخان زاده، در نخستین دوره آموزشی ارزیابی و جذب ۶۴ نفر از نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی که به عنوان طرح شهید موسوی برای نخبگان جذب شده در این وزارتخانه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی در حال برگزاری است، افزود: بر اساس این برنامه قرار است حدود ۲ هزار نخبه ای که توسط بنیاد مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفته اند در دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله وزارت نیرو، دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بنادر کشور جذب شوند.
 
او با بیان اینکه در طرح نخست امسال جذب نخبگان در جهاد کشاورزی در نهایت برای ۴۰۰ نفر دوره های آموزشی جذب و بکارگیری برگزار شد، گفت:‌هم اکنون فرایند جذب این نخبگان برای حضور در دستگاه هایی همچون وزارتخانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و سازمان بنادر در حال نهایی شد.
 
علیخان زاده افزود: برای سال جاری نیز شرایط تسهیل شده و دولت عزم خود را جزم کرده که در همین راستا ۶۳ دستگاه اجرایی اعلام آمادگی کرده و مجوزشان در حال صادر شدن است و به زودی فراخوان بنیاد ملی نخبگان در سایت این بنیاد بارگذاری می شود تا نخبگان درخواست خود را ارایه کرده و از سوی این بنیاد مورد ارزیابی قرار گیرند.
 
رئیس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز ۲۵ هزار نفری، برای آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش مجوز جذب بیش از ۲۸ هزار نفر را صادر کرده ایم ضمن اینکه برای ایثارگران نیز طبق بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم حدود ۳۰ هزار مجوز را برای دستگاه های مختلف آماده کرده ایم که در فصل تابستان آزمون آن برگزار می شود.
 
کارگاه آموزشی نخبگان جدید استخدام شده در وزارت جهاد کشاورزی به مدت ۱۰ روز در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)‌وزارت جهاد کشاورزی مستقر در استان البرز در حال برگزاری است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.