معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هدف رونق گردشگری و افزایش جابجایی مسافر و بار، تعداد پرواز‌ها در مسیر‌های زاهدان - تهران، زاهدان - مشهد و زاهدان - چابهار به صورت رفت و برگشت افزایش یافت.

منصور بیجار اظهارکرد: با پیگیری‌های انجام شده سرمایه گذاری‌های متعددی توسط شرکت هواپیمایی ماهان و هلدینگ‌های وابسته به آن شرکت در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: با موافقت شرکت‌های هواپیمایی کشور از جمله ایران ایر، کاسپین، سپهران و تابان مقرر شد پرواز‌های داخلی مسیر‌های پر تردد سیستان و بلوچستان افزایش یابد، به صورتی که در تمام طول هفته پرواز به شهر‌های تهران و مشهد برقرار شده و تعداد پرواز‌ها به چابهار نیز افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تطویل باند فرودگاه زاهدان و سراوان به اتمام رسیده است، گفت: پیگیری‌های لازم برای اتمام برخی زیرساخت‌ها در این فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: رونق ترافیک مسافری فرودگاه‌ها و حجم جابه‌جایی بار هوایی بیانگر میزان توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان و کشور است و اکنون استان چهار فرودگاه فعال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار