مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان گفت: طبق پایش و بررسی‌های به عمل آمده تعداد زیادی انشعابات غیر مجاز در سطح شهر و روستا وجود دارد.

حسین چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان با تاکید بر جدیت در امر جمع آوری و برخورد با انشعابات غیر مجاز در شهر و روستا‌های تحت پوشش این شهرستان، گفت: طبق پایش و بررسی‌های به عمل آمده تعداد زیادی انشعابات غیر مجاز در سطح شهر و روستا وجود دارد که با هماهنگی به عمل آمده با مراجع ذیصلاح در صورت عدم مراجعه و پیگیری از سمت مالکین، مراتب صورتجلسه و به مراجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.

او جمع آوری انشعابات غیر مجاز را از دو جهت حائز اهمیت دانست و افزود: با جمع آوری انشعابات غیر مجاز، آبرسانی از لحاظ کمی و کیفی در شرایط مطلوب باقی خواهد ماند و همچنین میزان درآمد شرکت از فروش آب افزایش می‌یابد که تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات مالی و خدمت رسانی مطلوبتر بدنبال خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان آب سرمایه ملی و محافظت از این سرمایه وظیفه همه شهروندان دانست و گفت؛ از همه مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده انشعابات غیر مجاز و نصب پمپ بطور مستقیم بر روی شبکه آبرسانی، ساده از کنار این موضوع عبور نکنند و ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب یاری رسان خدمتگزاران مردم شریف رفسنجان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار