سقوط از ارتفاع پدر و دختر مهابادی را روانه بیمارستان کرد

جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: پدر و دختر مهابادی پس از سقوط از ارتفاع (اختلاف سطح کوچه به حیاط هنرستان شهید چمران این شهر) مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

کمال آهمند جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پرشکی مهاباد گفت: این پدر به همراه دختر ۹ ساله‌اش سوار بر دوچرخه در حین عبور از کوچه که ارتفاع سطح آن با حیاط این هنرستان حدود هشت متر است، سقوط کرده و پس از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، تکنسین‌های پایگاه شماره ۲ شهری به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این ۲ نفر که بر اثر سقوط بشدت مصدوم شده بودند پس از اقدامات اولیه پزشکی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: این ۲ نفر از نواحی کتف، پا و صورت دچار شکستگی شده و پس از اقدامات اولیه، دختر برای مداوای بیشتر به یکی از مراکز بیمارستانی در ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی اعزام شد.

مدت زیادی است که ساکنان این منطقه از شهرداری و آموزش و پرورش مهاباد درخواست نصب حفاظ روی دیوار این هنرستان کرده‌اند که تاکنون درخواست‌هایشان بدون اقدام مانده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.