معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در روند بازدید از احداث راه روستایی بزنوید شهرستان الیگودرز استان لرستان به سمت کوهرنگ، پیشرفت این طرح را مطلوب ارزیابی کرد.

خداداد مقبلی روز چهارشنبه در روند این بازدید اظهار داشت: راه‌شکافی این مسیر، پیشرفت بسیار خوبی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه بازگشایی راه‌های روستایی توسط مهندسی ارتش در حال انجام است، استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری همکاری لازم را با مهندسی ارتش داشته باشند.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: این بازگشایی تا روستای چین انجام می‌شود که بعد از این بازگشایی استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان از گروه‌ها و ماشین‌آلات خود در کنار پیمانکار مسیر، شن‌ریزی را انجام می‌دهند تا به راحتی تردد انجام شود.


بیشتر بخوانید


مقبلی با قدردانی از مهندسی ارتش که اجرای این پروژه را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: همکاری لازم را برای بهره برداری سریع‌تر این طرح به کار گرفته ایم.

روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری نیز در این بازدید اظهار داشت: احداث این مسیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست چراکه علاوه بر برقراری راه ارتباطی بین دو استان، می‌تواند یک راه پدافندی مناسب باشد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyarivand
۱۸:۰۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
به امید اتصال هر چه زودتر و ایمن الیگودرز زیبا به کوهرنگ و ارتباط استان لرستان با چهارمحال بختیاری