تبدیل آرای قطعی قلع کمیسیون ماده ۱۰۰ صادرشده قبل از سال ۱۴۰۱ به عوارض و جریمه

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد از امکان تبدیل آرای قطعی قلع کمیسیون ماده ۱۰۰ صادره تا پایان سال ۱۴۰۰ به عوارض و جریمه در تعیین تکلیف پرونده‌های مشمول بند "ت" تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و در نهایت افزایش رضایت مندی شهروندان خبر داد.

حسین عبدالله زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با اشاره به این قانون، گفت: طبق مساعدت قانونی صورت گرفته در بند "ت" تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و به منظور تبدیل آرای قلع به عوارض و جریمه تعیین تکلیف ساختمان‌ها و مستحدثاتی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهر‌ها ساخته شده که تا پایان سال ۱۴۰۰ پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها طرح و منجر به صدور رأی قطعی شده است، در صورتی که ملک موردنظر واجد شرایط مندرج در دستورالعمل و بخشنامه ابلاغی به مناطق شهرداری باشد، می‌تواند به عوارض و جریمه تبدیل شود.

او افزود: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال با مراجعه به شهرداری مناطق برای تکمیل فرآیند اداری اقدام نمایند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد: جرایم موضوع این قانون قابلیت تقسیط و تخفیف ندارد و در صورت عدم واریزی نقدی و صددرصدی (۱۰۰%) عوارض و جریمه تا سی‌ام دی‌ماه سال جاری، مجددا به حکم اولیه بازخواهد گشت و مشمول قلع خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شهرداری مناطق یا سایت www.Official.mashhad.ir و www.shahrsazi.mashhad.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
تشویق مردم به انجام تخلفات ساختمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اشتباه محض
آخرین اخبار