آغاز ماراتن کنکور با حضور ۱۶ هزار و ۲۸۱ داوطلب مازندرانی در دو گروه آزمایشی

آزمون سراسری گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی صبح امروز با حضور ۱۶ هزار و ۲۸۱ داوطلب مازندرانی آغاز شد.

رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در گروه علوم ریاضی ۵۷۴۲ نفر و در گروه علوم انسانی نیز ۱۰ هزار و ۵۳۹ مازندرانی، داوطلب شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ هستند که صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیر رقابت خود را آغاز کردند.

او افزود: عصر امروز چهارشنبه نیز ۲۰۶۲ داوطلب در گروه هنر نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ را برگزار خواهند کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران ادامه داد: صبح فردا پنج شنبه  ۱۷ هزار و ۵۹۷ داوطلب مازندرانی در گروه علوم تجربی و بعد از ظهر فردا نیز ۳۹۳۳ نفر در گروه زبان‌های خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

رحمت عباس‌نژاد گفت: در مجموع ۳۹ هزار و ۸۷۳ داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری نوبت دوم نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۴ هزار و ۸۳۵ داوطلب زن و ۱۵ هزار و ۳۸ داوطلب مرد هستند.

او افزود: نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در ۱۹ حوزه امتحانی مازندران و در شهر‌های آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور  امروز و فردا برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: در نوبت اول آزمون سراسری که دی ماه پارسال برگزار شده بود بیش از ۳۵ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان بودند که از این تعداد، ۲۲۱۵۶ داوطلب زن و ۱۳۷۲۳ مرد بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار