رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: امروز یکی از مشکلات شهرکرد تاریکی معابر پارک‌هایی مثل دالان سبز، پارک تهلیجان، لاله، ملت، ورودی و قسمت‌هایی که پایه‌ها که برای روشنایی هستند یا از مدار خارج و یا کمتر از ظرفیت کار می‌کنند.

سیدرضا هاشمی در جلسه با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: پوشش درختان ما سرمایه‌ای هستند که از گذشته به ما رسیده و باید از آن‌ها حفظ و صیانت کنیم.

وی افزود: در نقاطی که شبکه هوایی انتقال خطوط برق باعث ایجاد دردسر و عبور از تاج درخت است و هرس‌هایی که بدترین موقع سال و در اوج گرما، تاج درخت را باز می‌کنند و درخت موجب می‌شود به سمت خیابان کج شوند.

هاشمی افزود: هرس درختان را می‌شود در زمستان انجام داد تا خطرات کمتری برای درخت ایجاد کرد و می‌طلبند به این موضوع نگاه ویژه داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه بیش از۵۰ درصد منابع آبیمان ا از دست داده‌ایم، تصریح کرد: مردم انتظار دارند که ما کیفیت فضای سبز نام به صورت قبل باشد و توسعه فضا‌های سبز شهری توسعه پیداکنند، اما انتظار مدیریت شهری است که اماکن عمومی به ویژه پارک‌ها که هم مکانی برای تفرج باشد تا یکی آن‌ها می‌تواند ناامن و پرخطر باشد.

وی گفت: امروز یکی از مشکلات شهرکرد تاریکی معابر پارک‌هایی مثل دالان سبز، پارک تهلیجان، لاله، ملت، ورودی و قسمت‌هایی که پایه‌ها که برای روشنایی هستند یا از مدار خارج و یا کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و ناچار هستیم در جا‌هایی که تاریک است شبکه سه‌متری را توسعه دهیم، اما سرقت از این شبکه راحت است.

هاشمی ادامه داد: برخی از قسمت‌های پارک ملت قابل رفت و آمد نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
گویا این استان معطل روشنایی دارد
تونل‌های سد کارون چهار با اینهمه درآمد و مهمی تاریکند مسولان برق استان اینهمه کم کاری را اصلاح کنند
آخرین اخبار