مدیر مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری گفت: نمایشگاه کتابت ولایت حاصل تلاش و زحمت ۳ دهه فعالیت این هنرمندان در حوزه هنری است.

محمد زرویی نصرآباد مدیر مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری گفت: نمایشگاه کتابت ولایت حاصل زحمات هفت تن از استادان بزرگ خط حوزه هنری است که شامل ۳۰ اثر با خط‌های نستعلیق، شکسته نستلعلیق، خط معلا، سیاه مشق، چلیپا و کتابت می‌شود.

زرویی گفت: موضوع نمایشگاه «کتابت ولایت»، آثاری در ارتباط با شخصیت حضرت علی (ع) و اشعار و احادیثی است که پیامبر اکرم (ص) در ارتباط با امیرالمومنین نقل کرده اند.

به گفته زرویی در این نمایشگاه آثار اساتید بزرگ خوشنویسی از جمله صداقت جباری، حمید عجمی، مسعود صالحی، علی رضا امین مقدم، حشمت الله نوروزی و سعید نقاشیان به نمایش گذاشته است.

زرویی گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش و زحمت ۳ دهه فعالیت این هنرمندان در حوزه هنری است و در اصل از گنجینه‌ی حوزه هنری این کار‌ها بیرون آمده و انتخاب شده است.

به گفته مدیر مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه کتابت ولایت تا پس از عید غدیر و اوایل ماه محرم دایر است و مردم می‌توانند از این نمایشگاه خوشنویسی دیدن کنند.

زرویی گفت: در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی آثار بسیاری از گنجینه هنر هنرمندان حوزه هنری را به نمایش میگذاریم و همین طور هنرمندانی که آثار جدیدی را خلق می‌کنند این کار‌ها در اصل قرار است در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود که شامل آثار در موضوعات و رشته‌های مختلف مثل نقاشی، خط، حجم، تصویر سازی و کار‌های گرافیکی همانند پوستر می‌شود، این آثار در دوران و فواصل مختلف با موضوعات متفاوت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار