استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات جزو نوامیس انقلاب است، گفت : هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب دارد، باید برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در همایش جهاد تبیین که با عنوان یالثارات الحسین (ع) با حضور مداحان، وعاظ و مسئولین هیات‌های مذهبی استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تبریک عید غدیر و با بیان اینکه همه باید در حوزه جهاد تبیین پای کار باشیم، گفت : باید واقعه غدیر را برای جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذهبی باید در حوزه جهاد تبیین تلاش کنند، گفت: هیات‌های مذهبی باید در راستای معرفی اسلام واقعی گام بردارند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سیاسی بودن دین اسلام، تاکید کرد: تا اسلام هست دشمنی دشمنان با این دین آسمانی تمام شدنی نیست.

وی گریزی هم به اغتشاشات سال گذشته زد و گفت: در حالی که تمام جبهه کفر با آنچه در توان داشت برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تلاش کرد، اما به یاری خداوند و در سایه بصیرت و دشمن شناسی مردم نتوانست ضربه‌ای به اسلام و انقلاب بزند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: انتخابات جزو نوامیس انقلاب است و هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب داشته باشد باید برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
انتخابات جز اصلی ترین ارکان هر نظام و حکومت بر مبنای مشارکت مردمی است ولی متاسفانه خیلی از افرادی که بداخل مجلس راه پیدا می کنند در وهله اول بدنبال پرکردن جیب خود و خانواده خود و نفوذ به مراکز قدرت و ثروت اند که وجود این افراد مثل کرم در داخل سیب است.