مدیر آموزش و پرورش زرند پیش بینی کرد، امسال بیش از ۱۰ هزار دانش آموز این شهرستان، تابستان خود را در کلاس‌های طرح اوقات فراغت سپری ‌کنند.

عبدالوحید جعفری در نشست ستاد اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان گفت: در طرح تابستانی اوقات فراغت در ۲۰۰ پایگاه شامل کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، پژوهشسرا، برخی مدارس، سالن‌های ورزشی برای دانش آموزان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است که در حال برگزاری است.

او افزود: در طرح تابستانی اوقات فراغت، دانش آموزان با توجه به استعداد و علاقه خود در ۵ محور آموزشی، مهارتی، ورزشی، فرهنگی و معارفی ثبت نام و به کسب دانش و مهارت می‌پردازند.

جعفری تاکید کرد: حضور دانش آموزان در فضای شاد و با نشاط طرح اوقات فراغت در کنار دوستان و مربیان توانمند خود علاوه بر فراگیری و کسب هنر و مهارت‌های نو، به کشف استعداد‌های دانش آموزان و آمادگی آنان برای حضور در کلاس‌های درس با انگیزه و انرژی مضاعف کمک می‌کند.

مدیرآموزش و پرورش زرند پیش بینی کرد، بیش از ۱۰ هزار  دانش آموز این شهرستان، تابستان خود را در کلاس‌های طرح اوقات فراغت سپری کنند.

او تصریح کرد: همه همت و تلاش ما بر آن است که دانش آموزان در یک محیط سالم و با نشاط با تاکید بر عدالت در توزیع امکانات اوقات مفیدی را بگذرانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار