سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء پشتیبانی حداکثری از ملت فلسطین در نبرد علیه اشغالگران صهیونیست را وظیفه‌ای همگانی خواند.

مهندس «نصر الشَمَّری» در واکنش به یورش ارتش اسرائیل به اردوگاه جنین، در پیامی توئیتری نوشت: آنچه امروز در جنین و سایر اراضی اشغالی جریان دارد، حاکی از شجاعت و قدرت فرزندان مجاهد در فلسطین عزیز است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء سکوت حاکم بر امت اسلامی و عربی در قبال تعدی به خون و مقدسات فلسطینیان را دردآور توصیف و تأکید کرد: امروز در پیشگاه الهی بر همه واجب است که تمامی توان خود را در حمایت از فلسطین به‌کار ببندند؛ از اعلام موضع و اظهار نظر گرفته تا شلیک گلوله.

حمله رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین وارد دومین روز خود شد و ارتش اشغالگر بامداد امروز (سه‌شنبه ۴ ژوئیه) نیرو‌های بیشتری را عازم این اردوگاه کرد. با آغاز مرحله تازه تنش، هزاران غیر نظامی فلسطینی از خانه‌ها و سکونتگاه‌های خود در جنین فرار کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که حدود ۳ هزار تن از ساکنان اردوگاه جنین را منتقل کرده و شهردار جنین نیز تأکید کرد که فراری دادن صد‌ها ساکن غیر نظامی نشان‌دهنده آمادگی برای عملیات گسترده تصرف اردوگاه جنین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار