فرمانده انتظامی هندیجان گفت: قاتل فراری در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان می‌گوید: با دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ هندیجان مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی به صورت مسلحانه در شهرستان که منجر به فوت یک خانم ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله اش شده بود قاتل و همدستانش متواری شده بودند.

او گفت: سریعا به همراه پلیس‌های تخصصی و کلیه امکانات موجود در محل حاضر و ضمن کنترل اوضاع و اتخاذ تمهیدات انتظامی جهت پیشگیری از هرگونه متشنج نمودن جو، اوضاع حاکم در محل کاملا مدیریت انتظامی شد و موضوع پرونده قتل به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: طی ساعات اولیه فرد تیرانداز که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش به سمت مادر زن ۴۵ساله خود و پسر بچه ۹ ساله شلیک نموده و با اصابت گلوله مادر زنش فوت کرد  و فرزند ۹ ساله اش با تلاش‌های کادر درمان از از مرگ نجات یافت سریعا شناسایی و با عملیات تخصصی و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی و واخذ مجوزات قضایی در کمتر از ۴۸ساعت به مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهر‌های استان اعزام شدند.

سرهنگ میرمقدم گفت: ضمن شناسایی و دستگیری قاتل، ۲ نفر از همدستان او نیز در محل دستگیر و همچنین اسلحه ضارب کشف و خودروی آن‌ها نیز توقیف و عاملین این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۵ تير ۱۴۰۲
بد بخت شد