نخستین کانون فرهنگی هنری پسرانه دهه هشتادی کشور با عنوان آرمان فرهنگ و هنر با حضور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در تبریز افتتاح شد.

حجت الاسلام  خداداده در مراسم افتتاح نخستین کانون پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز از ابتکار عمل ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در راه‌اندازی کانون‌های دخترانه و پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز تقدیر کرد و گفت: اعتقاد داریم نشاط جوان و نوجوان در مساجد آینده اسلام و انقلاب را تضمین خواهد کرد.

وی توجه به امور تربیتی در مساجد را لازمه کادرسازی و کار تشکیلانی دانست و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نخستین کانون دهه هشتادی یعنی تحولی در کانون‌های مساجد با حضور آرمان‌ها و تشکیلات جوان و نوجوان که باید و اتفاق افتاد.

خداداده با تاکید بر این‌که امروز نیازمند نقش‌آفرینی در عرصه فرهنگ و هنر کشور به واسطه حضور جوانان مومن و مسجدی هستیم ادامه داد: ماموریت جدی ما در ستاد کانون‌های مساجد فعال کردن پایگاه فرهنگی و هنری مسجد به واسطه حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و مسجدی است.

همچنین در این مراسم آقای شفیعی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سخنانی به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ستاد استان پرداخت و اظهار کرد: پس از راه اندازی نخستین کانون دخترانه دهه هشتادی کشور در تبریز بازخورد بسیار مطلوبی از سراسر کشور دریافت کردیم.

وی ادامه داد: همین مساله ما را مصمم به راه اندازی کانونی پسرانه ویژه دهه هشتادی کرد که خوشبختانه این مهم با همت جوانان مسجد ملااحمد و جمعی از فعالان مسجدی خلاق و هنرمند تبریزی با عنوان کانون فرهنگی هنری آرمان فرهنگ و هنر محقق شد.

گفتنی است در این آیین از حجت الاسلام  قدوسی به واسطه ده‌ها سال تلاش فرهنگی و تبلیغی در مساجد کشور تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار