عناصر رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه جنین خانواده‌های فلسطینی را مجبور به ترک خانه‌های خود کردند.

وزارت امور خارجه فلسطین شامگاه امروز دوشنبه در بیانیه‌ای خواستار مداخله فوری طرف‌های بین‌المللی برای جلوگیری از آوارگی غیرنظامیان فلسطینی از خانه‌هایشان در اردوگاه جنین شد.

به گزارش الجزیره، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه خود به شدت جنایت اخراج و آواره کردن خانواده‌های فلسطینی در اردوگاه جنین از خانه هایشان به بهانه‌های امنیتی توسط نیرو‌های اسرائیلی را محکوم کرد.

این وزارتخانه اضافه کرد: این جنایت نقض آشکار حقوق بشردوستانه بین‌المللی، کنوانسیون‌های ژنو و تعهدات اسرائیل به‌ عنوان قدرت اشغالگر حاکم بر سرزمین فلسطین است.

وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین الملل و نهاد‌های ذیربط سازمان ملل خواست تا برای حفاظت از غیرنظامیان در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی، فورا مداخله کنند.

فعالان رسانه‌ای صحنه‌های دردناکی را پخش کردند که نشان می‌دهد عناصر تروریست اسرائیل با استفاده از بمب‌های گازی و گاز اشک آور به خانواده‌های فلسطینی حمله و آن‌ها را مجبور به خروج از خانه‌های خود در اردوگاه جنین می‌کنند.

پیش از این خبرنگار راشاتودی گزارش داده بود که اردوگاه جنین شاهد خروج اجباری و دسته جمعی خانواده‌های فلسطینی است؛ به گونه‌ای که بیش از ۵۰۰ خانواده این اردوگاه را ترک کرده اند.

هلال احمر شهر جنین نیز اعلام کرده است که تاکنون ۳۰۰۰ فلسطینی این شهر را ترک کرده و این تعداد در سایه تهدیدات رژیم اشغالگر در حال افزایش است.

ارتش رژیم اسرائیل از بامداد امروز دوشنبه عملیاتی تروریستی را علیه مردم فلسطین در شهر جنین آغاز کرده است که شامل حملات هوایی نیز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خوب کاری کرده دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خدا این اسقاطیل آشغال و بی شرف لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۲
دیگر اسرائیل مطمئن شده که اسلام جز فریاد نیست،بس خداوندا خودت به فلسطین کمک کن....
Canada
ناشناس
۰۵:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خدا قوت
آخرین اخبار