فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم عزیز استان مومن ترین، وفادارترین، ولایت مدارترین مردم و معتقد به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.

 سردار دوستعلی جلیلیان در دیدار صمیمانه با ریش سفیدان و معتمدان محلی شهرستان سرباز و مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: پلیس برای تامین و حفظ امنیت در جامعه با تمام قوا تلاش می‌کند تا ضمن ایجاد فضای امن برای شهروندان، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نشان دهد.

 وی افزود: امنیت از نیاز‌ها و ضرورت‌های پایه‌ای فرد و جامعه تلقی می‌شود و تردیدی نیست که فقدان و یا اختلال در آن، پیامد‌ها و بازتاب‌های نگران کننده و خطرناکی را برای افراد جامعه به همراه خواهد داشت.

سردار جلیلیان گفت: معتمدان و ریش سفیدان با داشتن جایگاه اجتماعی همواره نقش سازنده و تاثیرگذاری در امنیت جامعه ایفا کرده اند و این نقش آنان در استان ملموس و قابل لمس است.

 فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس متعلق به همه مردم است و همواره خود را خادم مردم می‌داند و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود. 

  در پایان این دیدار بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان محلی شهرستان سرباز با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی در تامین نظم وامنیت اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی و اجرای طرح‌های امنیت محله محور، آمادگی خود را برای همکاری با پلیس در کاهش وقوع جرائم اعلام داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار