پوچتینو: مربی چلسی شدم چون عاشق بازیکن‌های خوبم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، در یک مصاحبه درباره علت انتخاب این باشگاه با وجود نتایج بد فصل گذشته توضیح داد.

مائوریسیو پوچتینو که چندی پیش به عنوان سرمربی جدید چلسی استخدام شد از امروز کار خود به عنوان سرمربی را رسما آغاز کرد. با اینکه سرمربی آرژانتینی در روزهای گذشته هم بر تمرینات آبی‌ها نظارت داشت اما شروع کار رسمی او امروز بود.

پوچتینو در اولین روز رسمی شروع کارش در باشگاه انگلیسی در یک مصاحبه شرکت کرد و در این باره توضیح داد که با وجود بحران در چلسی و نتایج بد فصل گذشته و دو بار تغییر مربی چرا نشستن روی نیمکت این تیم را انتخاب کرده است.

چلسی فصل گذشته را با توماس توخل آغاز کرد و بعد از مدتی با اخراج او گراهام پاتر را روی نیمکتش نشاند. در نهایت پاتر هم اخراج شد تا فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت به خدمت فراخوانده شود. چلسی فصل را با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر به پایان برد تا یکی از بدترین نتایج خود در سال‌های گذشته را ثبت کند.

پوچتینو امروز در مصاحبه با سایت باشگاه چلسی گفت: کار کردن در چلسی برای من و کادر فنی‌ام هیجان‌انگیز است چرا که ما عاشق بازیکنان خوب هستیم. بازیکنانی با ظرفیت بالا و استعداد. ما در عین حال کسانی را می‌خواهیم که بازیکن چلسی بودن را دوست دارند و واقعا می‌خواهند به باشگاه برای رسیدن به هدف‌هایش که هدف‌ همه ما است کمک کنند.

سرمربی جدید چلسی در ادامه صحبت‌هایش درباره روند پیوستن به این تیم صحبت کرد و گفت: از همان اول مالکان باشگاه و مدیران ورزشی خیلی روشن و واضح پروژه‌شان را توضیح دادند و ما هم با آگاهی از این پروژه هیجان‌زده شدیم. حالا اینجا هستیم تا به باشگاه و هواداران کمک کنیم. در فوتبال مهم‌ترین چیز این است که هواداران راضی باشند و به ما و سبک فوتبال تیم افتخار کنند. بازیکنان باید این را بدانند. در تاریخ فوتبال فراز و نشیب همیشه وجو داشته ولی چلسی باشگاهی است که نمی‌تواند و نباید چنین فراز و نشیب‌هایی داشته باشد. ما باید کاری کنیم که باشگاه لوازم و منابع لازم برای رسیدن به بالاترین سطح را در اختیار داشته باشد چرا که تاریخ این باشگاه با قرار داشتن بین بهترین‌ها عجین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار