رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سیاست وزارت علوم این است که تمام طرح‌های خیّرساز با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را با اعتبارات دولتی تکمیل کند.

عرفان خسرویان در مراسم افتتاح یک باب سالن همایش چند منظوره خیّرساز در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه نیشابور، گفت: در یک سال گذشته، ۲۴ طرح مربوط به مراکز فنی و حرفه‌ای کشور تکمیل شده است که می‌تواند ۲۰ هزار صندلی به کرسی‌های مهارتی کشور اضافه کند.
 
وی در ادامه به افتتاح این سالن همایش در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه نیشابور اشاره کرد و افزود: سالن چند منظوره "فیروزه" با ظرفیت ۴۰۰ نفر و زیربنای ۳۰۰ مترمربع، به همت آقای «مهدی شفیعی»، خیّر نیک اندیش نیشابوری ساخته شده است.
 
خسرویان گفت: قرار است از این سالن برای امور مختلفی مانند برگزاری همایش‌ها، امتحانات درسی، سلف سرویس غذا و برپایی نمایشگاه‌های مختلف دانشجویی استفاده شود.
 
وی ادامه داد: برای ساخت این سالن بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده که ۷۰ درصد آنرا خیّر نیشابوری و ۳۰ درصد باقیمانده را نیز دولت تامین کرده است.
 
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور همچنین اعلام کرد: به زودی خوابگاه دوم دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه نیشابور با ظرفیت ۳۰۰ نفر و با اعتبار دولتی ساخته خواهد شد. 
 
در حاشیه مراسم افتتاح سالن فیروزه، نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه نیشابور در این سالن برپا شد.
 
در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه نیشابور بیش از ۱۴۰۰ دانشجوی بومی و غیر بومی، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در ۱۵ رشته مختلف تحصیل می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار