عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های کارکنان مجموعه انتظامی در جامعه، گفت: کارکنان انتظامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت الله سید احمد خاتمی در جمع کارکنان انتظامی استان فارس، ضمن تبریک هفته ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیر، گفت: افتخار می‌کنیم که در این روز‌ها ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) را جشن می‌گیریم.

او با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد حضرت علی (ع)، گفت: در دنیا تنها یک حکومت علوی وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ چندین ساله تشکیل نیروی انتظامی، اظهار کرد: هر روز خبر شهادت کارکنان انتظامی در مقابله با اشرار، قاچاقچیان و ... را می‌شنویم و این نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی و افتخاری برای مجموعه انتظامی کشوراست.

آیت الله خاتمی با اشاره به حمایت‌های ویژه مردم از اقدامات پلیس در برخورد با اغتشاشگران در سال گذشته، افزود: این حمایت‌های مردمی در طول تاریخ تشکیل مجموعه انتظامی بی سابقه بوده است.

او با اشاره به حضور به موقع مأموران انتظامی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و دستگیری عامل حمله به این حرم مطهر، گفت: مأموران انتظامی در آن حادثه تروریستی با عشق وارد حرم شدند و فرد تروریست را دستگیر کردند که این اجر فراوانی در نزد خداوند بزرگ دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار