مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: ۱۹۹۷ میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان البرز پرداخت شد.

داریوش طاهرخانی با اشاره به پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان البرزگفت: طی روزهای اخیر با حمایت و تامین نقدینگی لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی توانستیم بخش مهمی از مطالبات مراکز طرف قرارداد مربوط به سال گذشته را تسویه کنیم و همچنین علاوه بر تسویه کامل مطالبات سال گذشته داروخانه‌ها، مطالبات دو ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ آن ها را نیز تسویه کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به پرداخت ۱۹۹۷ میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان البرز، گفت: تلاش سازمان همواره بر این است که سازمان تأمین‌ اجتماعی بدهی معوق به مراکز طرف‌قرارداد نداشته باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اسناد بررسی و پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمجید
۱۱:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
امیدوارم خداوند را قسم میدم برای یک روز هم که شده زندگی ما را تجربه کنید ما بازنشستگان فقط داریم تلاش می‌کنیم خودمون را یه جورایی زنده نگه داریم کمتر دروغ بگین وکمتر شعار بدین دست از پاچه خواری وردارین عمل کنید بلایی سرمون آوردین که مرگ برامون عروسیه