تفاهم‌نامه تسهیل در بهره‌مندی شهروندان از خدمات پهن باند ثابت بر بستر فیبر نوری بین استانداری فارس، شهرداری شیراز و شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس منعقد شد.

تفاهم‌نامه تسهیل در بهره‌مندی شهروندان شیراز از خدمات پهن باند ثابت بر بستر فیبر نوری بین استانداری فارس، شهرداری شیراز و شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس امضا شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز در این راستا اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌هایی که در شهر شیراز وجود دارد، زیرساخت فیبر نوری است که بیش از ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شیراز در حال احداث بوده و در فاز دوم نیز ۱۰۰ کیلومتر در حال اجرا است.

محمدحسن اسدی با تصریح بر تأکید استاندار فارس مبنی بر ارتقا بخشیدن به زیرساخت‌‎های ارتباطات و اطلاع‌رسانی و به‌ویژه فضای مجازی بیان کرد: در این رابطه جلسات مستمری برگزار و منجر به تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و شهرداری شیراز و شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس شد و نتیجه آن استفاده بهینه اشخاص حقیقی و حقوقی از زیرساخت‌های شهرداری است.

به گفته او؛ این بستر پس از پایان فاز‌های ۱ و ۲ پس از طی مراحل قانونی و برابر آیین‌نامه مالی و ضوابط و مقررات، در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بیان کرد: هدف شهرداری این کلان‌شهر در این پروژه، ارائه خدمات پهن باند ثابت به‌واسطه شرکت‌های دارای مجوز از مراجع ذی‌ربط به شهروندان و تأمین ارتباط پایدار جهت دستگاه‌های خدمات رسان و دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.