در شرایطی که هواداران پرسپولیس در شوک فسخ علیرضا بیرانوند به سر می‌برند، یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز درخواست جدایی دارد.

نیمه قرمز رنگ پایتخت ساعات پر التهابی را سپری کرده‌اند و خبر فسخ یک طرفه علیرضا بیرانوند به سوژه اصلی فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل شده است.

هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ و حذفی سودای حفظ کامل عوامل موثر تیم قهرمان و جذب ستاره‌های جدید را در سر داشتند، اما این تیم جزو معدود تیم‌هایی است که هنوز تمریناتش را شروع نکرده است.

حال پس از علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی نیز برخلاف صحبت‌های چندی قبل خود در پی جدایی از اردوگاه سرخ است و درخواست رضایتنامه خود را به باشگاه ارسال کرده است.

درخواست جدایی فرجی در شرایطی مطرح شده که مدیران پرسپولیس دنبال جذب حسین کنعانی بودند، اما این انتقال پیچیده‌تر از حد تصور پرسپولیسی‌ها شد و تاکنون رخ نداده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۱ ۱۲ تير ۱۴۰۲
مگه تونبودی تعصب تعصب میکردی دوروز پیش.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
سلام به تمام .افرادیکه ورزش فوتبال رادوست دارند..
در ایران تعصب را فقط مرحوم حجازی داشت، و بس..
سال ۵۷بعد از جام جهانی آرژانتین. باشگاه منچستریونایتد انگلیس برای آقای حجازی دعوت نامه فرستاد و ایشان هم در تمرین این تیم شرکت کرد. ولی به یک بار ه از ایران به آقای حجازی اطلاع می دهند که اگر به ایران نیایی تیم فوتبال....تاج.....استقلال..منحل می شود. و این بزرگوار. تشریف می آورد به ایران و خانه مسکونی خودش را می فروشد تا باشگاه و تیم منحل نشود...حال تعصب کجاست بین بازیکنان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
در حد استقلال نیست این آقا
آخرین اخبار