مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تحویل موقت ۹ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به لزوم تسریع در انجام پروژه‌های زیرساختی، گفت: تعداد ۹ پروژه عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۳ ماه نخست امسال با صرف هزینه بالغ بر ۱۲۴ میلیارد ریال تحویل موقت شد.

او با اعلام اینکه در سال جاری پروژه‌های متعدد زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال انجام است، افزود: انجام پروژه‌های زیرساختی بر اساس نیازمندی و لزوم اولویت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با رعایت زمان و تسریع در اجرا، برنامه ریزی می‌شود.

امینی با اشاره به تأثیر اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در روند رشد تولید و تسهیل در فرآیند کسب و کار واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: این پروژه‌های زیرساختی در شهرک‌های صنعتی شهدای محمودآباد، بهشهر، بابلسر، پل سفید (شورمست)، مرزن آباد چالوس، بندپی شرقی و شهدای میاندورود و ناحیه صنعتی گهرباران اجرا و تحویل موقت شده اند.

او با بیان به اینکه اجرای طرح‌های زیرساختی بر اساس لزوم نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود، افزود: تسریع در کار، تقلیل در هزینه و رشد کیفی، سه عامل اصلی انجام پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بشمار می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.