معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در آینده نزدیک در منطقه آزاد اروند خبر داد.

روح الله خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تولید ، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی در زمینه رفع موانع تولید انجام داده است.

او از راه اندازی کلینیک کسب و کار در سطح منطقه خبر داد و گفت : این مکان به زودی راه اندازی می شود.

آقای خزایی گفت : سازمان منطقه آزاد اروند علاوه بر حضور موفق در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳، تا پایان سال نیز در ۱۶ نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت خواهد داشت که واحدهای صنعتی فعال در منطقه آزاد اروند با حمایت این سازمان می‌توانند در این رویدادها به معرفی تولیدات خود بپردازند. 

این مسئول گفت : تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند توسط بانک‌های عامل به سرمایه‌گذاران عرصه تولید، تسهیلات پرداخت شده است 

او با تشریح اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند به سه بخش زیرساختی، حمایتی و برندسازی افزود: در سه ماه نخست امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های زیرساختی آغاز به‌کار کرده و چندین پروژه دیگر در مرحله مطالعه و مناقصه است.

آقای خزایی گفت : در بحث صدور مجوز کارگروه ویژه‌ای تشکیل شده که جلسات خود را در واحدهای تولیدی برگزار و مشکلات تولیدکنندگان را در امر تأمین خوراک و صادرات محصول، احصاء و مرتفع خواهند کرد..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.