حجت‌الاسلام احمد صالحی گفت: ارتقای کیفیت و متناسب سازی قیمت خودرو و عمل به تعهدات از انتظارات مردم است که امیدواریم وزارت صمت این مشکلات را بر طرف کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز یکشنبه در پاسخگویی برخط وزیر صمت به تماس‌های مردمی گفت: وزارت صمت نقش ویژه‌ای در ساماندهی بازار و جلوگیری از اقدامات بی ضابطه و قیمت گذاری‌های خارج از مقررات دارد از این جهت تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌های این وزارتخانه خدمت بزرگی است که دغدغه‌های معیشتی مردم را کم می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ارتقای کیفیت خودروها، متناسب سازی قیمت‌ها و تحقق به موقع تعهدات خودروسازان از انتظارات مردم است که امیدواریم وزارت صمت با برنامه‌ریزی به تدریج مسائل این حوزه را برطرف سازد.

صالحی گفت: دیدگاه مربوط به بازار خودرو لوازم خانگی و کنترل قیمت‌ها و کیفیت محصولات جزو مباحث مورد توجه مردم است که با درایت و پشت کار اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: این وزارتخانه به دلیل حوزه‌های تخصصی و حجم مسئولیت‌هایش ارتباط عمیقی با زندگی مردم دارد بر این اساس تعامل هرچه بیشتر مسئولان و مدیران وزارت صمت و دریافت نظراتشان کمک بزرگی برای حل مشکلات مردم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار