پیکار لوچوکاران در محمودآباد

نخستین دوره رقابت‌های کشتی سنتی لوچو، گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و یادبود عزت الله محمدزاده در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

نخستین دوره رقابت‌های کشتی سنتی لوچو، گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و یادبود شادروان عزت الله محمدزاده در ساحل روستای خشت سر شهرستان محمودآباد برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۱۶۱ لوچوکار (۳۸ نفر در وزن ۶۵ کیلوگرم، ۳۶ نفر در وزن ۷۵ کیلوگرم، ۳۲ نفر در وزن ۸۵ کیلوگرم و ۲۸ نفر در وزن ۹۵ کیلوگرم) باهم به رقابت پرداختند که در پایان محمد حسین طلایی، آقاجانی و حمید نعمت پور همگی از بابل و اشکان عزیزی از آمل به ترتیب عناوین نخست اوزان ۶۵، ۷۵، ۸۵ و ۹۵ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند و صاحب یک رأس گوسفند شدند.

پیش از آغاز رقابت‌های سر پهلوانی، علیرضا محمدی، بهرام چلیپا، حسین بحری، امیر حسین سیف پور و علی رضایی لوچوکاران محمودآبادی توانستند در تک رقابت با لوچوکاران منتخب به پیروزی برسند و صاحب یک رأس گوسفند شوند.

در بخش سر پهلوانی نیز که با رقابت ۲۶ لوچوکار در وزن ۹۵+ برگزار شد،   محمد علی تبار و مصطفی محمدزاده از بابل به فینال راه یافتند  که علی تبار با پیروزی بر همشهری خود صاحب یک رأس گاو شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.