مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین گفت: مشترکان شهرستان بایدحدود۹ مگاوات در انرژی برق صرفه جویی کنند.

سید باقر چگینی مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین گفت: مشترکان شهرستان بایدحدود۹ مگاوات در انرژی برق صرفه جویی کنند تا از پیک عبور کنیم که تاکنون ۶۸ درصد آن محقق شده است.

 چگینی ظهار کرد: در گذشته خاموشی‌ها برای بخش‌های غیر مولد مثل خانگی و تجاری هم اعمال می‌شد که در این دوره منتفی شده و بجای آن برای همه بخش‌ها وظایفی تعریف شده تا از پیک تابستان عبور کنیم. 

چگینی بیان کرد: در بخش صنایع قرار شد یک روز درهفته بجز روز جمعه تعطیل شده و بجای آن در روز تعطیل تولید کنند و پاداش بگیرند. 

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین گفت: مشترکان کشاورزی باید چهار ساعت موتور چاه‌های آب را خاموش کنند و بیست ساعت برق رایگان دریافت کنند و در بخش اداری باید در ساعات اداری تا ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد صرفه جویی شود و در بخش خانگی در صورت رعایت الگوی مصرف تا ۲۰ برابر تعرفه‌ها پاداش پرداخت می‌شود. 

چگینی یادآورشد: در سال گذشته بیش از ۵۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکان همکاری کننده وکم مصرف پرداخت شد و امسال نیز این پاداش اعمال می‌شود. 

وی افزود: گروه‌های هدف ما ۲۵۶۱ مشترک برق است که ۱۴۰۰ مشترک در شهرستان قزوین هستند که بایستی حدود۹ مگاوات صرفه جویی شود که حدود۶ مگاوات آن در بخش عمومی و اداری محقق شده است. 

چگینی تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی مصرف خود را مدیریت کرده اند و توانسته ایم از ۱۳ مگاوات کاهش مصرف که حدود ۸.۷۶ مگاوات سهم مرکز استان بود حدود ۵.۹۶ مگاوات آن محقق شود که معادل ۶۸درصد است. 

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین اظهارداشت: هفته گذشته ۳۱۲ مورد اخطار برای مشترکان پر مصرف صادر و ۹۰ اداره برقشان قطع شد که ۳۲ مورد سهم شهرستان قزوین بود. 

چگینی بیان کرد: در بخش صنعت با همکاری تولیدکنندگان و استفاده از ابزار نوین و کنتور‌های هوشمند توانسته ایم مدیریت منطقی داشته باشیم و در این زمینه در ردیف سه استان برتر کشور قرار بگیریم و امیدواریم با تداوم همکاری‌ها به سلامت از پیک تابستان عبور کنیم. 

وی خواستار همکاری مشترکان بویژه بخش اداری در پیک تابستان شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار