مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آسفالت ۳۶۰ کیلومتر راه در استان از ابتدای امسال خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۳۷۷ کیلومتر روکش آسفالت و لکه‌گیری در جاده‌های استان در سه ماه نخست امسال اجرا شده است.

او افزود: برای ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی استان و رفاه حال کاربران جاده‌ای از ابتدای سال ۱۴۰۲ در سطح جاده‌های استان بیش از ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۷ کیلومتر لکه‌گیری با هزینه کرد ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

جلال زاده تصریح کرد: از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقای روکش محور‌های مواصلاتی سطح استان است که امیدواریم با استمرار و پیگیری‌های لازم بتوانیم برای ارتقای رویه آسفالتی راه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ترددی ایمن خدماتی مطلوب‌تر ارائه کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: راهداری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای تردد بهتر در جاده‌ها، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت کرده است.

او با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی بیان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.