فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۴۷ قلم لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: به منظورمبارزه با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در حین کنترل محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه خودرو حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی‌های بیشتر آن‌ها را متوقف می‌کنند.
 
او گفت: مأموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور ۴۷ قلم لوازم خانگی خاجی فاقد مجوز از جمله چرخ گوشت، خردکن، چای ساز، یخچال، لباسشویی، آبمیوه گیری، غذاساز و ظروف سرامیکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند و در این زمینه با تشکیل پرونده دو نفر متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر از پلمب دو واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان از تعدادی از واحد‌های صنفی شهرستان بازدید کردند.

ساکی با بیان اینکه در اجرای این طرح دو واحد صنفی متخلف پلمب شدند و به متصدیان هشت واحد صنفی تذکر داده شده و تعهدات لازم از آن‌ها گرفته شده است، گفت: پلیس همواره تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

او گفت: با تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان درخواست می‌کند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.