توزیع گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید قربان، نوجوانان و جوانان مسجدی با جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمندان، دل این عزیزان را شاد کردند.

مصطفی آمون ۱۰ تیر در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با عید سعید قربان، نوجوانان و جوانان مسجدی با جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمندان، دل این عزیزان را شاد کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این حرکت خیرخواهانه در جای جای استان اردبیل رقم خورد و جوانان مسجدی با شور و حال خاصی برای خدمت به محرومان تلاش کردند تا با تهیه گوسفند و گاو و ذبح آن‌ها گوشت قربانی در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع کنند.

او خاطر نشان کرد: اعضای کانون‌های مساجد با مشارکت خیرین نقش مهمی در تهیه و توزیع گوشت قربانی داشتند و این کمک‌های مومنانه را به خانواده نیازمند برسانند.

آمون اذعان کرد: مشارکت در مناطق روستایی و محروم نیز بسیار خوب بود و اعضای کانون‌های مساجد توانستند با ذبح گوسفند از خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: سنت برپایی نماز عید قربان و آئین دعای عرفه از دیگر برنامه‌های کانون‌ها بود که با شکوه خاص در مساجد استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.