فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی خبر داد.

سرهنگ امیر سبتکی فرمانده انتظامی سیرجان گفت: دیشب عوامل ورودی و نگهبانی سینما قدس سیرجان از ورود ۳ نفر که قصد داشتند بدون بلیط وارد سینما شوند، جلوگیری می‌کنند.

او افزود: پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد متخلف و عوامل سینما، تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما تخریب می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: با پی جویی‌های اطلاعاتی پلیس، عامل اصلی این نزاع دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
او تصریح کرد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل دخیل در این تخریب ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


مجتبی قدیمی، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به اینکه شناسایی عاملان نزاع در کنسرت  دیشب این شهرستان در دست انجام است، گفت:در این رابطه یکی از عوامل نزاع عصر امروز بازداشت شده است. 

او افزود: با توجه به طرح برخی مطالب خلاف واقعیت در فضای مجازی و رسانه ای پیرامون این حادثه، لازم است که مردم درباره این حوادث هوشیار بوده و به شایعات توجه نکنند.

قدیمی افزود:دیشب تعدادی از افراد ناشناس با ورود غیرقانونی به محل برگزاری کنسرت گرشا رضایی، با استفاده از سلاح سرد  اقدام به شکستن شیشه ها و ایراد خسارت به تجهیزات این سالن کرده اند و ۲ نفر از افراد حاضر در محل نیز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند .

او با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شده اند و حال آن ها مساعد است، تاکید کرد: در رابطه با این حادثه، فورا دستور بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام اقدامات تخصصی به منظور شناسایی و دستگیری عاملان، درصدد شناسایی علت دقیق حادثه صادر شد.

مدعی العموم در شهرستان سیرجان به درگیری ناشی از کمبود بلیط در این کنسرت اشاره کرد و افزود: تحقیقات اولیه نشان می دهد کمبود بلیط و درگیری لفظی ناشی از تخصیص نیافتن  بلیط عامل بروز این نزاع بوده است؛ اما تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

او  هشدار داد:دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده نیز مراتب عدالت را در سرلوحه کار خود دارد و هر گونه قصور، اهمال و تقصیر افراد مقصر در این حادثه را مورد برخورد قاطع قانونی قرار خواهد داد.

قدیمی تاکید کرد: هیچ فردی در هیچ جایگاهی حق ندارد امنیت و آرامش جامعه را بر هم زند و دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عوامل بروز این حادثه با عنوان اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
یه جریمه سفت و سخت هم بکنیدش تا حالش جا بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
آفرین
آخرین اخبار