اعضای مجمع حافظان وقاریان استان یزد در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم، از همه ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان خواستند تا انزجار خود را از این حرکت مشرکانه اعلام کنند.

اعضای مجمع قاریان و حافظان استان یزد دربیانیه ای، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم تسلیت گفتند و از همه ملت‌های آزاده وتمامی مسلمان جهان درخواست کردند تا ضمن محکومیت این حرمت شکنی آشکار، انزجار خود را از عوامل پشت پرده این صحنه‌های مشرکانه اعلام کنند. 

همچنین در این بیانیه اعضای مجمع حافظان وقاریان استان یزد، حمایت بی جای دولت سوئد از این عمل قبیح آن هم به بهانه واهی حمایت از آزادی را نیز محکوم کردند و اقدام قاطعانه مسئولان امر بویژه وزارت امور خارجه وتمام نهاد‌های بین المللی در پاسخ متناسب به این گونه رفتار‌های شنیع وجریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار شدند.

اعضای مجمع حافظان و قاریان استان یزد در این بیانیه خواستار تحریم کالا‌های این کشور توسط کشور‌های اسلامی، فراخوان سفیران خود از این کشور، اخراج سفرا و کاردان این کشور ازسرزمین‌های اسلامی و از وزارت امور خارجه، سازمان کنفرانس اسلامی و تمام نهاد‌های بین المللی خواسته اند تا با این اقدامات بطور قاطع برخورد واز تکرار آن جلوگیری کنندو عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

اعضای مجمع حافظان و قاریان استان یزد همچنین دراین بیانیه تاکید کرده اند با برپایی مجالس تکریم قرآن کریم و حضور موثر و فعال در عرصه معرفی قرآن کریم بیش از پیش پای کار قرآن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.