فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی شهرستان یک سارق طلاجات را دستگیر و اموال سرقتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی بیرجند گفت: در پی وقوع سرقت طلاجات و وجه نقد از منزلی در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلاجات و وجه نقد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بیرجند تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی از سوی افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گاوصندوق باید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه
۰۰:۳۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
منظق میگه وقتی طلا، سکه و ارز تو خونه نگه میدارید باید ساز و کارش هم که یک گاوصندوق هست فراهم کنید ولی اشکال اینه که حتی معروفترین گاوصندوقهایی که در بازار موجود هستند هم فقط جعبه های آهنی سنگینی هستند که سارقین یا به راحتی با دیلم بازش میکنند یا قفلش را باز میکنند، پس برای اینکه با طناب زبان بازی فروشندگان ته چاه نرید و هرچی دارید با هم سرقت نشه، اولا فقط از فروشندگان معتبری خرید کنید که گاوصندوق را با ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت به شما میفروشند و دوم اینکه دقت کنید که اگر ضمانتی به شما میدن باید صراحتا ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باشه و نه مثلا ضمانت کیفیت کالا یا قفل