کشف ۷ میلیون عدد داروی کمیاب از انبار یک مجتمع مسکونی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۷ میلیون عدد انواع دارو‌های کمیاب و خاص به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در انبار یک مجتمع مسکونی در اصفهان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ۷ میلیون عدد انواع دارو‌های کمیاب و خاص به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که در انبار یک مجتمع مسکونی دپو شده بود کشف و توقیف شد.

سردار حمید علینقیان پور افزود:  در ادامه فعالیت نظارتی و کنترلی پلیس ،  با اطلاع از دپوی تعداد بسیار زیادی داروی کمیاب و خاص توسط فردی در انبار مجتمع مسکونی خود و بررسی موضوع را در دستور کارقرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه متهم دارو‌های مورد نیاز را با هدف گران فروشی از شبکه توزیع خارج و در انبار مجتمع مسکونی خود احتکار کرده بود افزود: در بازرسی از محل ، ۷ میلیون عدد انواع قرص و شربت و داروی کمیاب و خاص که مورد نیاز و ضروری مردم در بهبود انواع بیماری‌ها هستند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این دارو‌ها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این راستا فردی که اقدام به احتکار این تعداد دارو کرده بود دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.