مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲ سفر امسال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، ۲۶ طرح و مصوبه برای استان درنظر گرفته شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲ سفر امسال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، ۲۶ طرح و مصوبه برای استان درنظر گرفته شد که هریک از دستگاه‌های تابعه برای اجرای این طرح‌ها اهتمام جدی به کار گرفته‌اند.

محسن مولوی افزود: از مجموع طرح‌های مصوب برای استان در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پنج مربوط به حوزه بهداشت و درمان، چهار طرح ورزشی، پنج طرح فرهنگی و اجتماعی و ۱۰ طرح اقتصادی است.

وی ادامه داد: پنج طرح حوزه بهداشت و درمان شامل پنج درمانگاه در شهر‌های شهرکرد، بروجن، اردل، شلمزار و سامان است که به گفته مدیر درمان استان ۲ طرح بروجن و اردل در پروسه طراحی قرار دارد و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، درمانگاه شلمزار در مرحله انتقال سند قرار دارد و قیمت زمین برای احداث درمانگاه در شهرکرد و سامان نیز کارشناسی شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به طرح‌های ورزشی مصوب سفر نیز اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی بروجن تامین اعتبار شده و ظرف سه ماه آینده بهره‌برداری می‌شود، سه استخر شنا در شهر‌های شهرکرد، فارسان و بروجن اجرای می‌شود و یک طرح ورزشی نیز برای کوهرنگ پیش‌بینی شده است.

مولوی خاطرنشان کرد: ۱۰ طرح اقتصادی نیز در استان در دست اجراست که چهار مورد آن در شرکت شیرخشک پگاه قرار دارد و با سرعت در حال تکمیل است، طرح‌های دیگر نیز شامل تصفیه روغن خوراکی، کارتن‌سازی، کشتارگاه جونقان و چند طرح حوزه غذایی و کشاورزی در شهرستان کوهرنگ است.

وی افزود: طرح‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مربوط به کمک هزینه برای تکمیل سرای سالمندان بروجن، تالار جهاندیدگان امین بروجن، احداث مجتمع آموزشی، رفاهی مددجویان بهزیستی کشور و یک طرح در حوزه بازنشستگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۲:۰۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
چرته همش کلی جوون بیکار ریختن توو استان
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بگیر تامین نه دولت
۰۰:۳۲ ۱۰ تير ۱۴۰۲
استان خود شو داره از پول شستا داره آباد میکنه.
بقول خودش در جشن اصناف گفته استان چهار محال رو از بن بست داره خارج میکنه
آخرین اخبار