مدیریت ولایی عامل رشد فراگیر و توسعه استعداد‌ها

امام جمعه بافق گفت: مدل مدیریت ولایی، مدل مدیریت تربیت الهی از راه اجرایی شدن حدود و احکام اجتماعی و اقتصادی جامعه است. 

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مدل مدیریت ولایی بر هرنوع مدیریتی ارجح است و در این مدل است که زمینه کمال بشریت تضمین می‌شود. 

او افزود: مدل مدیریت ولایی، مدل مدیریت تربیت الهی از راه اجرایی شدن حدود و احکام اجتماعی و اقتصادی و... بر جامعه است. 

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات امروز در تحقق غدیر ظهور است که با این نوع مدیریت و نظام جمهوری اسلامی تحقق می‌یابد. 

او ادامه داد: قدردانی از نظام ولایی به این معنی است که هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد، وظیفه خود را درست انجام دهد، نقش دشمن را تشخیص دهد و برای رسیدن به منافع خود، مشکلات مردم را سپر قرار ندهد.

خطیب جمعه بافق گفت: عده‌ای امروز به ناحق می‌گویند مشکلات جامعه مربوط به ساختار نظام است و در مورد نظام سیاه‌نمایی می‌کنند درصورتی که مشکلات با اجرای صحیح قوانین همین نظام حل می‌شود. 

او افزود: عده‌ای امروز به دنبال این هستند که دم از رهبری بزنند، ولی درواقع با التماس از افراد غیرانقلابی برای خود کسب مقام و موقعیت کنند.

سعادت‌فر بیان داشت: هدف از تضعیف ساختار نظام، به خطر انداختن موقعیت رهبر معظم انقلاب است در حالیکه روحیه انقلابی جان این ملت است و دشمن از هدفش بازمانده است. 

او تصریح کرد: اعتقاد داشتن بر ساختار نظام و عمل کردن بر ساختار آن، راه تحقق غدیر ظهور و حل مشکلات است. 


امام جمعه بافق گفت: در غدیر هرکس کوچیکترین محبتی به غیر خدا داشته باشد، نمی‌تواند در مسیر پیروی از امیرالمؤمنین علی (ع) ثابت قدم بماند و اگر در قربانی نفس و هوی و هوس و در ترجیح دادن خدا بر همه چیز موفق نشویم، غذیر ظهور تحقق پیدا نمی‌کند. 

او بیان کرد: در شهرستان با فقر جاده‌ای رو به رو هستیم و درخواست می‌کنیم از استاندار محترم که این مسئله را پیگیری و از نزدیک مشکلات جاده بافق به مشهد را بررسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار