رئیس ستاد مرکزی ثبت نام دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش گفت دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان اتباع هنوز ابلاغ نشده است.

سید مجتبی هاشمی رئیس ستاد مرکزی ثبت نام دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حوزه ثبت نام دانش آموزان اتباع باید با وزارت کشور و وزارت امور خارجه هماهنگ شویم، اظهار کرد: سیاست‌های عمومی جمهوری اسلامی ایران میزبانی از این عزیزان است، یعنی همان امکاناتی که دانش آموزان هم میهن ما در مدارس و برای تحصیل می گیرند، دانش آموزان اتباع نیز می گیرند.

وی در عین حال با بیان اینکه مقررات ثبت نام دانش آموزان اتباع هر سال متفاوت است، تصریح کرد: مرکز بین الملل وزارت آموزش و پرورش که تصدی این امر را بر عهده دارد، جلساتی با دوستان خارج از مجموعه آموزش و پرورش داشته است اما هنوز به دستورالعملی واحد نرسیده‌اند و به محض اینکه این دستورالعمل احصاء شود، حتما ابلاغ می شود.

رئیس ستاد مرکزی ثبت نام دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به اینکه نهایتا تا چه زمانی دستورالعمل ثبت نام دانش اموزان اتباع ابلاغ می شود توضیح داد: سال گذشته مرداد ماه ابلاغ شد و بعد از آن دانش آموزان اتباع توانستند ثبت نام را انجام دهند.

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ابتدا دانش آموزان ایرانی ثبت نام و سپس در صورت وجود ظرفیت خالی، ثبت نام دانش آموزان اتباع انجام شود گفت: خیر، ثبت نام بر مبنای احراز محل سکونت این دانش آموزان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
جوان های مملکت ما می خواهند پشت میز باشند،تلفن بزنند،پول مفت به دست بیاورند،اصلا به فکر فیزیکی کار کردن نیستند،آیا می دانید چرا اتباع خارجی را اخراج نمی کنند،برای اینکه به نیروی کار این افراد نیاز دارد،اگر همه آنها را بیرون کند،یکساله تمام اقتصاد ایرا ن می خوابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
نه چنین است صدها سال انوقت که ماشین الات نبود ایران را ایرانی ها ساختند .امروز هم ایران بیست میلیون نیروی کاردارد با ده ها استان بیکار و محروم که همه کاری می کنند .همه که استاد دانشگاه نیستند هفتاد درصد ایرانی ها قشر ضعیف جامعه و از همین راهها کارگری بنایی ،گچکاری ،نماکاری و..درآمد دارند که امروز مهاجرین همه را در دست و سبب بیکاری و مجردی جوانان ایران شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۰ تير ۱۴۰۲
بیست میلیون جوان و نیروی کار همین الان در مملکت هست نود درصدشان همه کاری انجام می دهند همه که استاد دانشگاه نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۰ تير ۱۴۰۲
چرا ایران چرا انقدر برای اتباع خارجی هزینه میکنه وقتی جوونهای ایرانی شغل ندارن؟ آیا این کار شما تبلیغاتی نیست وقتی مردم خودمون نیاز به کمک دارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
این کارها بنفسه خوب است تا حدودی که در وطن خودشان باشند.وقتی شما گردن نگرفتی دولتشان وسازمان ملل مجبور است که انجام دهد .مثل انکه طالبان نه حقابه را داد ونه حتی گذاشت بازدید کنید ومجبورشدید بروید اب نمک دریا راصاف وبرای سیستان ببرید وقتی ایران هم دخالت دروظیفه یک کشور درمقابل شهروندان خودش ننمود مجبورند ووظیفه شان انست که در کشورشان انجام دهند از منابعی که در تصرفشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۲
کلاس ۴۸ نفره تا کجا از
حق مال جان مردم ایران
خرج میکنید!
Canada
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
آخه این چه حرف مسخره که همان امکاناتی که دانش آموزان هم میهن ما در مدارس و برای تحصیل می گیرند، دانش آموزان اتباع نیز می گیرند. دانش آموزان هم میهن تو جنگی بشه میره از کشورش دفاع میکنه اما مهمانات فرار میکنه