برگزاری ۲۳ عنوان برنامه همزمان با دهه ولایت در استان همدان

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان همدان از برگزاری ۲۳ عنوان برنامه در استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد.

حجت الاسلام حمیدرضا نامور از برگزاری جشن ۱۸ کیلومتری غدیر (میهمانی غدیر) در استان همدان خبر داد و گفت: برپایی ۱۱۰ غرفه پذیرایی و فرهنگی در مرکز شهر همدان با مسئولیت ستاد مردمی غدیر استان پیش بینی شده است.

او گفت: جشن بزرگ غدیر ویژه خواهران در چند نقطه از شهر همدان در شب و روز عید غدیر با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله نمایش غدیر و سخنرانی با عنوان غدیر تا ظهور با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج و موسسه طلیعه عطر مشکات در دستور کار قرار دارد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان همدان گفت: تهیه و توزیع سه هزار پوستر غدیری به تاکسیرانی شهر همدان و نصب در تاکسی‌های شهر برای استفاده در دهه امامت و ولایت با همکاری موسسه طلیعه عطر مشکات اجرایی شده است.

حجت الاسلام نامور گفت: گروه سرود «حیدری‌ام» کاری از جبهه فرهنگی سرو با حضور ۳۱۳ نفر از دانش آموزان دختر و پسر همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت در بوستان مردم شهر همدان با حضور عموم مردم به اجرای برنامه می‌پردازد.

او از اطعام ویژه روز عید غدیر با همکاری مساجد، حسینیه‌ها و تشکل‌های مردمی خبر داد و گفت برگزاری جشن‌های مختلف در شب و روز غدیر در مساجد مختلف شهر و استان همدان با مسئولیت مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام نامور گفت: برگزاری پویش پرچم غدیری و اهدا ۱۴ هدیه به قید قرعه به شرکت کنندگان در این پویش از برنامه‌های اجرایی شاخص در دهه ولایت استان همدان است.

او گفت: مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «تبیین بایسته‌های امامت مبتنی بر الغدیر» با هم افزایی بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد همدان همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در دستور کار قرار دارد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان همدان گفت: تجلیل از خادمان، حامیان و یاوران غدیر، اجرای پویش بوسه بر دستان پدر و پویش پدر مهربانی‌ها، برگزاری مسابقه مقاله و انشا نویسی ویژه دانش آموزان و تهیه طرح‌های اینفوگرافی و موشن‌گرافی در جهت ترویج غدیر پیش بینی شده است.

حجت الاسلام نامور از برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی با بیش از ۹ هزار مخاطب همدانی در فضای مجازی بنیاد استان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی با محور غدیر شناسی در سطح دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

او گفت ارائه خدمات درمانی رایگان توسط بسیج پزشکان به مردم و تهیه طرح‌ها و تصاویر برای معرفی غدیر در سطح فضای مجازی از دیگر اقدامات بنیاد بین المللی غدیر در استان همدان است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان همدان گفت: نمایش واقعه غدیر در سالن شهید آوینی با اجرای گروه هنری فاروق اجرا می‌شود.

حجت الاسلام نامور گفت: حضور سه روزه اساتید مطرح کشور در امر غدیر (حجت الاسلام محمد حسن شفیعی شاهرودی و حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان) در شهر همدان جهت سخنرانی در برنامه‌های مختلف دهه امامت و ولایت از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ تیرماه با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان برنامه ریزی شده است.

برچسب ها: دهه ولایت ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.