مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : صنعت برق استان برای هرگونه همکاری با صنایع برای موفقیت در پیک تابستان امسال آمادگی لازم را دارد.

محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت مصرف و انتظارات صنعت برق از صنایع گفت : صنعت برق استان برای هرگونه همکاری با صنایع در راستای گذر موفق از پیک تابستان در سال جاری آمادگی لازم را دارد.

وی گفت: دستورالعمل احداث نیروگاه‌های خود تأمین در صنایع و تأمین برق توسط انرژی‌های تجدیدپذیر و راه‌های تأمین سوخت دیزل ژنراتور‌ها برای صنایع طی پیک تابستان جاری صادر شده و برای تعدادی از صنایع که با مشکل سوخت مواجه بوده مسئله تام ۵ ین سوخت این واحد‌ها پیگیری می‌شود. 

مرادی از رشد مصرف برق این استان همزمان با گرم‌شدن هوا نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: استان کرمانشاه به همراه استان‌های ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی برق در صدر استان‌های با مصرف بالای برق قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اینکه کرمانشاه استانی صنعتی نیست بالغ بر ۸۳ درصد مشترکین برق این استان را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند و بالارفتن دمای هوا مصرف در این استان را افزایش می‌دهد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین بخش خانگی خواست با توجه به درصد بالای مشترکین خانگی نسبت به دیگر بخش‌ها در استفاده بهینه از مصرف برق کوتاه باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه الگوی تعریف شده برای استان کرمانشاه در مناطق معتدل را ۳۰۰ کیلووات عنوان کرد و افزود: این الگو برای مناطق گرمسیری استان با توجه به گرمای بیشتر یک هزار کیلووات است .

برچسب ها: اداره برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.