روزنامه انگلیسی فاش کرد:

داعش به دنبال یک حمله مرگبار در انگلیس است

یک روزنامه انگلیسی با ارائه استدلال‌هایی ادعا کرد که داعش به دنبال طراحی برای یک حمله مرگبار در انگلیس است.

عبدالوهاب السعدی، بلند پایه‌ترین افسر ضد تروریسم عراق این نقشه داعش را فاش کرد و گفت: ما می‌دانیم که داعش با تروریست‌های مستقر در انگلیس صحبت می‌کند و می‌دانیم که آن‌ها چه برنامه‌ای دارند. آن‌ها به دنبال یک حمله بزرگ هستند.

به گزارش دیلی میرر، نیرو‌های ویژه این افسر ارشد ضدتروریسم عراقی - موسوم به لشکر طلایی - چند روز پیش پس از به هلاکت رساندن ده‌ها تروریست در یک مخفیگاه بیابانی، نقشه‌های یک توطئه بین المللی علیه انگلیس را کشف کردند.

وی در ادامه خبر داد: در چند هفته گذشته ما عملیات‌های بزرگی را علیه داعش انجام دادیم و تعداد زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندیم، در یک حمله حدود پنج نفر از آن‌ها بودند که همگی از سران داعش بودند و به هلاکت رسیدند.

السعدی تاکید کرد: می‌توانم به شما بگویم که از اطلاعاتی که در محل یکی از حملات اخیرمان پیدا کردیم، حمله تروریستی بعدی در انگلیس خواهد بود. این تروریست‌ها از اتباع انگلیس هستند. می‌توانیم فاش کنیم که فرماندهان داعش در عراق خواهان حمله به نوع خاصی از اجتماعات عمومی هستند تا وحشت را به حداکثر برسانند.

این افسر عراقی تصریح کرد: اما ما شواهدی داریم که نشان می‌دهد تروریست‌ها در اینجا با افراط گرایان در انگلیس در تماس هستند و آن‌ها در حال توطئه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۸ تير ۱۴۰۲
جلّ الخالق ،افسر دوزاری عراق خبر داره و شبکه های جاسوسی زبدهای مثل انگلیس خبر ندارن؟!!!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۰ تير ۱۴۰۲
الان به خیال خودت نظر کارشناسی دادی؟تو بیشتر از افراد خانوادت خبر داری یا همسایه؟مطمئنا سرویس‌های اطلاعاتی هر کشور بیشتر از دیگران به مسائل امنیتی کشورشون آگاه هستن.
آخرین اخبار