کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره ۹ برای رئال خواهد بود.

در حالی که شایعات درباره احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان جاری همچنان داغ است گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است حتی در صورت برداشته شدن همه موانع این انتقال، به خدمت گرفتن امباپه برای رئال چنان بار مالی‌ای خواهد داشت که برای باشگاه اسپانیایی غیرممکن خواهد بود.

حتی اگر پاری سن ژرمن از مخالفت خود با جدایی امباپه دست بردارد ستاره فرانسوی می‌داند که انتقال او به مادرید برایش با ضرر مالی قابل توجهی همراه خواهد بود چرا که رئالی‌ها قادر به ارائه پیشنهاد دستمزدی معادل آنچه کیلیان در حال حاضر در پاریس دریافت می‌کنند نخواهد بود. در مجموع جذب امباپه در این تابستان بار مالی ۴۰۰ میلیون یورویی خواهد داشت.

امروز کادنا سر گزارش داد که مدیران رئال که می‌دانند خرید امباپه در این تابستان دشوار است، هری کین، ویکتور اوسیمن و دوشان ولاهوویچ را برای پر کردن جای خالی کریم بنزما مدنظر دارند.

در مذاکرات اولیه برای کین، تاتنهام قیمت کاپیتان خود را ۱۳۰ میلیون یورو اعلام کرد و همه چیز خیلی زود به بن بست خورد. ناپولی هم برای اوسیمن ۱۵۰ میلیون یورو می‌خواهد که رئال چنین رقمی را هزینه نخواهد کرد، اما در مورد ولاهوویچ شرایط متفاوت است.

ستاره صرب که فصل گذشته نتوانست در یوونتوس بازی‌های درخشانی انجام دهد، با ۶۰ میلیون یورو می‌تواند جدا شود و یووه حتی حاضر است او را قرضی با بند خرید نیز واگذار کند. در واقع او فعلا قابل دسترس‌ترین و جدی‌ترین گزینه در صورت منتفی شدن خرید امباپه خواهد بود. تابستانی طولانی در پیش است و هر اتفاقی در آن ممکن خواهد بود.

برچسب ها: امباپه ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار