مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت: کنارگذر پل آسیب دیده محور گرمی –بیله سوار در محل پل انجیرلو تکمیل و عبور و مرور از آن برقرار شد.

کلیم اله وثوقی در مراسم برقراری عبور از این محور گفت: راه کنارگذر از محل پل تخریب شده انجیرلو که در اثر سیلاب خردادماه تخریب و باعث نشست بخشی از پل شده بود، با تلاش شبانه روزی راهداران، احداث و تردد از این مسیر برقرار شد.

او افزود: با تلاش راهداران سخت کوش از همان ابتدای وقوع سیلاب سازه‌های خرپای فلزی از استان قزوین بارگیری، در محل پل انجیرلو تخلیه و کار احداث کنارگذر در محل پل تخریب شده انجیرلو آغاز و مونتاژ ونصب سازه‌ها ظرف یک هفته تا ۱۰ روز به اتمام رسید.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه هفته‌های گذشته بارش شدید باران و وقوع سیلاب در بخش‌های مختلف استان اردبیل خسارت‌هایی را ببار آورد که تخریب پل انجیرلو جاده گرمی –بیله سوار از جمله این آسیب‌ها بود تصریح کرد: وقوع سیل منجر به تخریب پل انجیرلو در جاده گرمی-بیله سوارشد.

وثوقی از همشهریان خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

گفتنی است: مسیر گرمی –بیله سوار محل عبور کامیون‌های ترانزیتی بیله سوار است که نقش مهمی را در ترانزیت و اقتصاد استان دارد وعلاوه بر این دو شهرستان بیله سوار و پارس آباد در شمال استان از طریق این جاده به مرکز استان ارتباط دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.