شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نبود راه ارتباطی مشتریان شهرستانی با اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات سایپا خبر داد.

شرکت سایپا مشتریان بسیاری دارد، اما گاهی اوقات که مشتریان در برخی از موارد با مشکلاتی مواجه می‌شوند آن را با اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات در میان می‌گذارند. این بخش را تمامی شرکت‌ها جهت هر چه بهتر عملکرد در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.
اما به گفته شهروند خبرنگار ما هیچ راه ارتباطی با اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت سایپا برای مشتریان ساکن در شهرستان‌های دیگر وجود ندارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایت شرکت سایپا فاقد خط تلفن می‌باشد. اگر شما از شهرستان با سامانه ۰۹۶۵۵۰ سایپا تماس بگیرید و درخواست شماره اداره بازرسی را جهت پیگیری  بخواهید اعلام می‌دارند که خط تلفن ندارد.   این درصورتی است که درسایت سایپا جهت شهرستان‌ها شماره ۰۹۶۷۷۰ را اعلام نموده اند که مدتهاست قطع می‌باشد؛ لذا ساکنین غیراز تهران جهت بیان شکایت و مشکلات موجود می‌بایست حضوری به تهران سفر نمایند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.