بمناسبت دهه امامت و ولایت ، نشست خبری مدیر بنیاد بین المللی غدیردر استان با اصحاب رسانه با محوریت تشریح برنامه های این دهه برگزار شد.

مدیر بنیاد بین المللی غدیردر استان ، در این جلسه با بیان اینکه در قرآن هیچ موضوعی به اندازه غدیر تاکید نشدهاست ، گفت: بیش از ۸۰ اسم و عنوان از روایات اهل بیت (ع) برای غدیر داریم که این روز را روز اطعام ، جشن و شادی وسرور عنوان می کند.

حجت الاسلام کاملی فربا تاکید بر اینکه هیچ روزی مهمتر و واجب تر از غدیر نیست و برای مسلمانان افضل تر از  تمامی عید ها عید غدیر است ، افزود: پیامبر اسلام در خطبه غدیر مسئولیت و ماموریت بسیار مهمی به همه ما تکلیف کرده اند و فرمودند من حجت را برهمه تمام کردم و همگان وظیفه دارند نسل به نسل این مسئله امامت و ولایت و غدیر را تبلیغ کنند .

وی اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصت خوبی برای انجام این وظیفه و تحقق امر مهم پیامبر اسلام (ص) است وما برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت ستاد مرکزی تشکیل دادیم و فعالیت های این دهه شروع شده و احساس می کنیم در سراسر استان با جدیت پیگیری شود .

حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد: برنامه های متعددی در مساجد و حسینیه ها و تشکل های مردمی پیش بینی شده، اما برنامه های برجسته ای در بحث اطعام و احسان علوی ، جشن های باشکوه خانوادگی ، همایش ملی حکمرانی مطلوب ، همایش عظیم ده هزار نفری بانوان ، شب شعر غدیر ، خواهیم داشت.

وی در پایان افزود: پیش بینی می کنیم بیش از یک میلیون اطعام برای نیازمندان پخت شود و سیصد درخواست برایایجاد موکب در سطح استان داشته باشیم که حرکت های خوشحال کننده ای است.

برچسب ها: دهه ولایت ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.