ماینرهای غیرمجاز در زنجان خاموش شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ( ماینر) فاقد مجوز، به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) فاقد مجوز در یک واحد صنعتی واقع در جاده قدیم زنجان - میانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مامورین با اخذ دستور قضایی در معیت نماینده شرکت برق به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، یادآورشد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستا ن خرمدره از دستگیری چهار سارق سابقه دار با کشف ۵۳ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی در تشریح این خبر افزود: طرح زاجرات با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و با موضوع مبارزه با سرقت و تشدید برخورد با سارقان و مالخران به مدت ۲ روز در سطح شهرستان خرمدره اجرا شد.

وی اظهار داشت: در این طرح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند چهار سارق را دستگیر کنند که در تحقیقات پلیسی به سرقت گوشی موبایل در شهرستان های خرمدره، ابهر، زنجان، نیشابور، تهران، اردبیل و...اعتراف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۵۳ دستگاه گوشی موبایل از سارقان اشاره و تصریح کرد: کارشناسان ارزش موبایل های سرقتی را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ نوروزی از دیگر دستاوردهای این طرح به کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی نیز اشاره کرد و گفت:در جهت ارتقای امنیت اجتماعی به سارقان و مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نمی دهیم.

وی از شهروندان خواست: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.