مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: رقابت ۱۱۲ دانش‌آموز دختر عضو تیم‌های دادرس در یازدهمین دوره المپیاد استانی آماده در قالب ۸ تیم برگزار شد.

محمدباقر خلفی گفت: یازدهمین دوره مرحله استانی طرح ملی دادرس با عنوان المپیاد استانی مسابقات آماده با حضور مسئولین در کانون فرهنگی شهید سبحانی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان کرج برگزار شد.

او افزود: یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده دادرس مرحله استانی به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان کرج برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: در این طرح تعداد ۱۱۲ دانش‌آموز دختر دوره متوسطه در این دوره از مسابقات تعداد در قالب ۸ تیم در نخستین روز از مسابقات به رقابت پرداختند.

او گفت: شهرستان کرج با ۳ تیم از نواحی یک ،۳ و ۴ آموزش و پرورش و از شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس و نظرآباد یک تیم به عنوان تیم برتر در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

خلفی گفت: شرکت کنندگان در ۸ آیتم در رشته‌های حمل مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری، پانسمان و بانداژ، پناه‌گیری و خروج اضطراری، ارزیابی و احیای قلبی و ریوی به صورت کتبی و عملی شرکت کردند.

او افزود: رئیسی معاون سلامت و تندرستی آموزش پرورش استان از برگزاری این مسابقات بازدید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز متذکر شد: طرح دادرس با هدف آموزش و فراگیری دوره‌های امدادی به دانش آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی و بحران‌ها در روزهای سخت اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.